RAU Training Center. From Education to Great IdeasConsumer behavior and its forecasting capabilities

CONSUMER BEHAVIOR AND ITS FORECASTING CAPABILITIES

 
The training will focus on the essence of consumer behavior, on the main determining factors, on the personal, environmental and other variables of consumer behavior, on the effects of consumer behavior improvement. We will consider the cultural features of the consumer behavior heuristics and the influence of the heuristics on the decision-making process. The main manifestations and peculiarities of the consumer's financial behavior will be presented. The heuristicsof consumer behavior, which are the basis of the regulation of financial behavior will be analyzed.
 
The author has been engaged in studying rational and irrational elements of consumer behavior since 2008. The focus was on the peculiarities of the heuristicssettlement of consumer decisions, the impact of time constraints on the decisions made, the characteristics of the seller and the buyer's interaction, the phenomenon of the money illusion, and the impact of personality traits on the consumer behavior.

 
Սպառողական վարքը և դրա կանխատեսման հնարավորությունները

 
Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն 
 
1. սպառողական վարքի էությունը, բնույթը, պայմանավորող գործոնները,
2. սպառողական վարքը պայմանավորող անձնային, միջավայրային և այլ փոփոխականները, 
3. սպառողական վարքի օպտիմալացման պայմանները:
4. որոշման ընդունման գործընթացում և սպառողական վարքի կարգավորման պայմաններում կիրառվող էվրիստիկ հնարները և էվրիստիկաների ազդեցության մշակութային առանձնահատկությունները: 
5. սպառողի ֆինասական վարքի հիմնական դրսևորումները և առանձնահատկությունները: Վերլուծության կենթարկվեն սպառողական վարքի այն էվրիստիկ հնարները, որոնք ընկած են ֆինասական վարքի կարգավորման հիմքում:
 
Հեղինակը 2008թ-ից ի վեր զբաղվում է սպառողական վարքի կարգավորման ռացիոնալ և իռացիոնալ տարրերի ուսումնասիրությամբ: Ուշադրության կենտրոնում են եղել սպառողական որոշումների էվրիստիկ կարգավորման առանձնահատ-կությունները, ժամանակային սահմանափակումների ազդեցությունը ընդունված որոշումների վրա, վաճառողի և գնորդի փոխազդեցության առանձնահատ-կությունները, դրամային պատրանքի երևույթը, ինչպես նաև անձնային առանձնահատկութ-յունների ազդեցությունը սպառողական վարքի վրա:
 
 Դասընթացը ներառում է 12 ժամ` մարտի 29 - ապրիլի 9:  Դասընթացի ավարտին տրվում է վկայական:
 
 
 
Թրեյնինգի արժեքն է՝ 30.000 ՀՀԴ
Վճարումը կարող եք իրականացնել.
  • Փոխանցումով;
  • Առձեռն:
 
Տեղեկությունների համար դիմել՝ 
E-mail: raucreativeeducation@gmail.com

Tel: + 374 55 660 410
Facebook.com >>
 
 
Գ Ր Ա Ն Ց Վ Ե Լ   Օ Ն Լ Ա Յ Ն
loaded_content.Array
(
    [cat_id] => 712
    [cat_parent_id] => 0
    [cat_page_type] => blocks
    [cat_ppb] => 0
    [old_level1_id] => 0
    [old_level2_id] => 0
    [old_level3_id] => 0
    [cat_lang] => rus
    [cat_title] => RAU Training Center. From Education to Great Ideas
    [cat_title_view] => y
    [cat_text] => 
    [cat_order] => 0
    [cat_order_type] => 
    [cat_alow] => y
    [cat_show_blocks] => n
    [block_field] => Array
        (
            [0] => 1
            [1] => 0
            [2] => 0
            [3] => 1
            [4] => 0
            [5] => 0
        )

    [hasform] => y
    [cat_left_side] => 0
    [cat_right_side] => 0
    [right_cats] => 
    [left_cats] => 
    [block_id] => 6719
    [old_id] => 
    [block_lang] => rus
    [block_alow] => y
    [block_title] => Consumer behavior and its forecasting capabilities
    [block_keywords] => 
    [block_description] => 
    [block_title_view] => y
    [block_url] => /rus/rau-training-center/consumer-behavior-and-its-forecasting-capabilities
    [block_target] => n
    [block_short] => Սպառողական վարքը և դրա կանխատեսման հնարավորությունները

Թրեյնինգի արժեքն է՝ 30.000 ՀՀԴ
Tel: + 374 55 660 410 [block_text] =>
CONSUMER BEHAVIOR AND ITS FORECASTING CAPABILITIES

 
The training will focus on the essence of consumer behavior, on the main determining factors, on the personal, environmental and other variables of consumer behavior, on the effects of consumer behavior improvement. We will consider the cultural features of the consumer behavior heuristics and the influence of the heuristics on the decision-making process. The main manifestations and peculiarities of the consumer's financial behavior will be presented. The heuristicsof consumer behavior, which are the basis of the regulation of financial behavior will be analyzed.
 
The author has been engaged in studying rational and irrational elements of consumer behavior since 2008. The focus was on the peculiarities of the heuristicssettlement of consumer decisions, the impact of time constraints on the decisions made, the characteristics of the seller and the buyer's interaction, the phenomenon of the money illusion, and the impact of personality traits on the consumer behavior.

 
Սպառողական վարքը և դրա կանխատեսման հնարավորությունները

 
Դասընթացի ընթացքում կքննարկվեն 
 
1. սպառողական վարքի էությունը, բնույթը, պայմանավորող գործոնները,
2. սպառողական վարքը պայմանավորող անձնային, միջավայրային և այլ փոփոխականները, 
3. սպառողական վարքի օպտիմալացման պայմանները:
4. որոշման ընդունման գործընթացում և սպառողական վարքի կարգավորման պայմաններում կիրառվող էվրիստիկ հնարները և էվրիստիկաների ազդեցության մշակութային առանձնահատկությունները: 
5. սպառողի ֆինասական վարքի հիմնական դրսևորումները և առանձնահատկությունները: Վերլուծության կենթարկվեն սպառողական վարքի այն էվրիստիկ հնարները, որոնք ընկած են ֆինասական վարքի կարգավորման հիմքում:
 
Հեղինակը 2008թ-ից ի վեր զբաղվում է սպառողական վարքի կարգավորման ռացիոնալ և իռացիոնալ տարրերի ուսումնասիրությամբ: Ուշադրության կենտրոնում են եղել սպառողական որոշումների էվրիստիկ կարգավորման առանձնահատ-կությունները, ժամանակային սահմանափակումների ազդեցությունը ընդունված որոշումների վրա, վաճառողի և գնորդի փոխազդեցության առանձնահատ-կությունները, դրամային պատրանքի երևույթը, ինչպես նաև անձնային առանձնահատկութ-յունների ազդեցությունը սպառողական վարքի վրա:
 
 Դասընթացը ներառում է 12 ժամ` մարտի 29 - ապրիլի 9:  Դասընթացի ավարտին տրվում է վկայական:
 
 
 
Թրեյնինգի արժեքն է՝ 30.000 ՀՀԴ
Վճարումը կարող եք իրականացնել.
  • Փոխանցումով;
  • Առձեռն:
 
Տեղեկությունների համար դիմել՝ 
E-mail: raucreativeeducation@gmail.com

Tel: + 374 55 660 410
Facebook.com >>
 
 
Գ Ր Ա Ն Ց Վ Ե Լ   Օ Ն Լ Ա Յ Ն
[block_textaftfrm] => [block_video] => [block_has_apic] => y [block_pics] => [block_rss] => n [block_rcview] => n [anons_home_slider] => n [anons_home_alow] => y [block_slsh] => n [def_gal] => n [block_com_alow] => n [block_com_show] => n [block_date] => 1546438681 [block_datetime] => 2019-01-02 18:18:00 [block_update] => 1552547101 [block_order] => 15 [block_left_side] => n [block_right_side] => n [block_right_cats] => [forma_id] => 6 [to_rau] => n [block_symlink] => Array ( [sl_id] => 4307 [sl_title] => consumer-behavior-and-its-forecasting-capabilities [cat_id] => 712 [block_id] => 6719 ) [cat_symlink] => Array ( [sl_id] => 4300 [sl_title] => rau-training-center [cat_id] => 712 [block_id] => 0 ) [cats_parents] => Array ( [0] => 0 [1] => 712 ) [cat_level] => 1 [block_folder] => uploads/blocks/6/67/6719/ [cat_url] => /rus/rau-training-center )
aSelForm.Array
(
    [forms_id] => 6
    [forms_title] => Заявка на участие 2
    [forms_lang] => rus
    [forms_fields] => {"f1":{"av":true,"title":"Ф.И.О.","ph":"Фамилия Имя Отчество","type":"text","lv":["test"],"req":true},"f2":{"av":true,"title":"Направление/должность","ph":"Направление/должность","type":"text","lv":["test"],"req":false},"f3":{"av":true,"title":"E-mail","ph":"E-mail","type":"text","lv":["test"],"req":true},"f4":{"av":true,"title":"Тел.номер","ph":"","type":"text","lv":["test"],"req":false}}
    [forms_submit] => Отправить
    [forms_alow] => y
    [block_id] => 4663
    [forms_view] => n
    [forms_print] => n
    [result] => Array
        (
            [f1] => Array
                (
                    [av] => 1
                    [title] => Ф.И.О.
                    [ph] => Фамилия Имя Отчество
                    [type] => text
                    [lv] => Array
                        (
                            [0] => test
                        )

                    [req] => 1
                )

            [f2] => Array
                (
                    [av] => 1
                    [title] => Направление/должность
                    [ph] => Направление/должность
                    [type] => text
                    [lv] => Array
                        (
                            [0] => test
                        )

                    [req] => 
                )

            [f3] => Array
                (
                    [av] => 1
                    [title] => E-mail
                    [ph] => E-mail
                    [type] => text
                    [lv] => Array
                        (
                            [0] => test
                        )

                    [req] => 1
                )

            [f4] => Array
                (
                    [av] => 1
                    [title] => Тел.номер
                    [ph] => 
                    [type] => text
                    [lv] => Array
                        (
                            [0] => test
                        )

                    [req] => 
                )

        )

)
Поля, обязательные к заполнению отмечены *
АНОНСЫ
СОБЫТИЯ
Интервью